.!.!.!.!.!
نوشته شده توسط : MaryaM

 

                    


معلم پرسيد عشق چند بخشه؟ زود دستم رو بالا گرفتم گفتم: يك بخش. اما از وقتي كه تو رو شناختم فهميدم عشق 3 بخشه: عطش ديدن تو.....شوق با تو بودن.....و اندوه بي تو بودن

 
 


 
 
 
امروز دلم خيلي گرفته خيلي خيلي گرفته بابا منم آدمم مگه يه آدم چقدر ميتونه تحمل كنه خدا كجاس چرا صدامو نميشنوه ؟ دارم ديوونه ميشم خسته شدم از اين دنيا كي تموم ميشه؟ كي اين دنياي لعنتي تموم ميشه ؟ تا كي بايد الكي خودمو بزنم به خوشي و تو تنهايي خودم بشينم زار زار گريه كنم كم آوردم بدجوري كم آوردم كجا رو اشتباه كردم كه خدا داره اينجوري تلافي ميكنه؟چقدر صبر كنم؟ تا كي؟ كي تموم ميشه؟جرم من عشقه حكمشم يه عمر زجر مگه من گناه كردم؟دلم ميخواد برم نميدونم كجا ولي دلم ميخواد برم يه جايي كه تنها باشم تنهاي تنها خسته شدم
 

عاشقی گناهه چون زندگی آدم و می گیره...!!! چون آدمو به دره نیستی میندازه...!!!چون آدم وقتی عاشق میشه حتی خدا رو هم فراموش می کنه....!!!عاشقی گناهه چون به خاطر معشوقت خیلی کارها رو می کنی که گناه داره ولی تو به خاطر این که معشوقت از دستت راضی باشه با این که می دونی اون کار گناه داره ولی بازم انجامش میدی...عاشقی گناهه چون...!!!





:: موضوعات مرتبط: عاشقانه , ,
:: بازدید از این مطلب : 421
|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : 6 شهريور 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: